Design

Design

Hva vi gjør

Vi hjelper kundene våre å skape verdi med løsninger og strategier utviklet med brukeren i sentrum

Designmetodikk kan hjelpe deg med å skape unike brukeropplevelser og differensierer deg fra dine konkurrenter. Vi hjelper selskaper med å skape sterk tilfredshet og lojalitet gjennom helhetlige brukeropplevelser og innsikt i sine brukeres behov. Det vil gjøre dere i stand til å være først ute med nye løsninger og sette standarden i deres bransje.

Konsulenter diskuterer

Konsulenter i Sprint

Hos Sprint får du hjelp i hele designprosessen – fra idé til ferdig løsning. Vi er gode på å forankre design og brukeropplevelse i hele virksomheten, skape helhetlige brukeropplevelser (CX) og sørge for at løsningene blir tatt i bruk.

Kjernen i en designprosess er å identifisere reelle behov hos brukere og forstå konteksten disse behovene oppstår i. Vi benytter det kreative og det analytiske til å omsette denne innsikten i konkrete løsninger.

Vi jobber sammen med våre kunder og leder samskapende prosesser for å bygge på deres egen kunnskap og ekspertise. Dette er viktig for forankringen og for å sikre at løsningene støtter selskapets mål og fungerer i praksis. Med vårt fokus på brukeropplevelser hjelper vi bedrifter med å skape innovative og effektive tjenester som skaper verdi for virksomheten, brukere og samfunnet.

Våre tjenester

Vi tilbyr en rekke tjenester innenfor design

Disse tjenestene svarer til typiske spørsmål våre kunder har kommet til oss med.

CX & helhetlige kundeopplevelser

Hvordan forbedre kundeopplevelsen (CX) og hvordan kan vi jobbe som et kundeorientert selskap for å hente ut effekten av denne måten å jobbe på?

Innsikt og strategiske mulighetsrom

Hva er kundenes behov og hvilke strategiske mulighetsrom finnes for lønnsomhet, innovasjon og forbedring?

Hvordan skal vi forberede oss på ulike fremtidige scenarioer eller kvalitetssikre strategiske valg?

Ide og konseptutvikling

Hva er de beste og riktige ideene for å best møte kundens behov og hva er best prosess for å komme til disse?

Skape og forme løsninger

Hvordan skal vi designe løsningen så det møter kundens behov? (Fysisk, digital, visuelle eller tekstlige løsninger)

Vi tilbyr dybdekurs i Designdrevet innovasjon. Les mer her

Flere artikler

Relevante prosjekter

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat!

Synne  Ray Christiansen

Synne Ray Christiansen

Director | Leder for Design